Göbek Eritmek Düz Bir Karın İçin Kolay Pilates Hareketleri

Göbek eritmek için kolay hareketler ile siz de her gün egzersiz yapın ve aynı zamanda yediklerinize dikkat ederek incelmeyi sağlayın.

Eminim bir çok kadında olduğu gibi siz de göbek bölgesi yağlanma sorunu ile karşı karşıya kaldınız. Göbek eritme hareketleri ile istediğiniz ölçülere kavuşabilir ve göbeğinizi küçültebilirsiniz.


Ebru  Şallı Süper Bir Karın Egzersizleri

Bugün bende bu egzersiz videosunu izleyerek göbek yağlarından kurtulmaya çalışacağım sizlere bu konuda ne kadar faydası olduğunu ve ne kadar sürede etkisini gösterdiğini anlatacağım.

Ebru Şallı ile siz de süper bir karına sahip olmak istiyorsanız bu videoları kesinlikle izleyin ve uygulayın.

Siz de bu konuda kararlı iseniz Ebru Şallı düz bir karın isimli videoları izleyerek bu işe başlayabilirsiniz. Bu pilates derslerinin dvd olan kısmı da var fakat nedense youtube'de daha önce izlediğim halde o videoya ulaşamadım. Full versiyonu bulduğumda sizinle paylaşacağım.

Karın Yağlarından Kurtulmak ve Evde Pilates Dersleri İçin Bu Videoyu İzleyin


Yorum : İlk gün oldukça zorlandığım hareketlerde en son çemberle yapılan kısmı yapamadım. Ayrıca Ebru Şallı'da nasıl bir boyun kası varsa ben boynumu kaldırmadan yaptım. Ayrıca ilk gün egzersiz sonrası başım çok döndü ve ter içinde kaldım. İkinci gün ise hareketlerde yine zorlandım aynı şekilde al gülüm ver gülüm dediği hareketi, eller üstünde iken iki bacağı birleştirip döndürülen hareket ve çember hareketini neredeyse yapamadım. Fakat ikinci gün daha az yoruldum ve ek olarak bir diğer bacak eritme ve kalça sıkılaştırma hareketlerinin olduğu aşağıdaki videodan ilk 15 dakikayı da egzersiz programıma ekledim.

Ebru Şallı İle Pilates Bacak ve Kalça Egzersizleri

Yorumlar