Güneş yanığına ne sürülür? Güneş yanığı kremleri nelerdir?

Güneş yanığına ne sürülür? Güneş yanığı kremleri nelerdir?

Denize gittikten sonra ortaya çıkan bu can yakıcı durum gece uykularını kaçırmakta ve çok acı vermektedir.
Siz de güneş yanığı oluşmadan önce kesinlikle önlem alın ve kendinize güneş kremi, güneş sütü ya da güneş spreyi gibi güneşten koruyucu kremlerden bir tanesini satın alın. Muhakkak her yerinize bu kremi uygulayın ayaklarda dahil!
Özellikle sırt kısmında yaşanan güneş yanığı ilk başlarda anlaşılmasa da ilerleyen saatlerde kişiye çok acı vermektedir.

Arko Nem güneş sütü SPF30 : Henüz güneşe çıkmadan önce bu güneş sütünü uygularsanız kesinlikle güneşten dolayı yanma hissetmezsiniz. Bu ürünü kullandığım için tavsiye ediyorum.


Güneş yanığı kremleri;


Silverdin krem: kaynar su, sıcak bir şey tutmak ya da güneş altında kalmaktan dolayı oluşan yanıklara ve yaralara iyi gelen bir krem. Fakat kıyafetlere siyah bir leke çıkarmaktadır. Ona göre eski kıyafetlerinizi giyin.


Sudocrem: Normalde bu kremi ben oğlumun poposundaki pişikler için aldım fakat çok faydalı bir krem olduğunu öğrendim. 
Alerjik egzamaya bizzat denedim ve çok iyi geldi. Hatta geçirdi. 
İkinci olarak göğüs ucu yarasına da iyi geliyor. Emziren annelere tavsiye ederim.
Üçüncüsü ise yanıklara iyi geldiğini de öğrendim.


Bepanten ve Anestol karışımı: Bepanten yanmalara ve pişiklere iyi gelirken anestol ise uyuşturmayı sağlayarak ağrıyı yanmayı azaltır. İki kremi karıştırarak sürebilirsiniz.


Eğer güneş yanığı problemi yaşıyorsanız rahat giysiler giyin hatta evde açık dolaşın. Soğuk ya da ılık su ile duş alıp biraz rahatlayabilirsiniz.

Yorumlar