Diyet Yapmadan Nasıl Kilo Veririm? Diyetsiz Kilo Verme!

Malum yaz ayları içerisinde olduğumuz bu günlerde deniz mevsimi geldi de çattı! Kışın alınan ve hala alınmaya devam edilen kilolarsa özellikle bayanların başına dert oldu! Ben de birkaç kilo fazlam olduğu için bu durumdan muzdarip biri olarak en kısa zamanda nasıl kilo veririm araştırmaya başladım.

Diyetsiz Kilo Verme

Kesinlikle kulağa en hoş gelen sözcüklerin birleşimi ‘diyetsiz kilo verme’ benim uygulamak istediğim bir yöntem. Sihirli bir değnek deyip de zayıflayamayacağıma göre en kolay yöntemi sizlerle paylaşmak istedim.

Boğa burcuyum ve çok yemek yiyorum!

Boğa burcu özellikleri arasında yemeye ve rahata düşkünlük yer alıyor. İşte bu iki kelime de bana uyuyor. Ne yazık ki yemek yemeyi çok seviyorum ve masanın başından belki de saatlerce kalkamıyorum. Özellikle de kilo yapan şeyler hem yağlı hem de tatlı olduğu için maalesef kilo almam kaçınılmaz oluyor. Artık kendime dur demek ve sizinle de ufak tefek bilgileri paylaşmak için bu yazıyı hazırladım.



İnternetten araştırdığıma göre bir uzman diyetisyen 10 madde saymış. Aslında hepimizin bildiği başlıklar fakat gözümüzde canlanınca daha yararlı oluyor. Diyetsiz zayıflama için siz de benim gibi aşağıdaki yöntemleri hemen denemeye başlayın.

Diyet Yapmadan Kilo Vermenin Yolları

⇾Düzenli uyku uyumak lazım.

Kesinlikle şeker tüketimini azaltmak hatta hiç tüketmemek gerekmiş.

Gün içerisinde bol bol su içmek ve ayrıca yağ yakımı ve şişkinlik için yeşil çay çok iyiymiş.

Yemek yerken yavaş yavaş yiyin yani birden saldırmayın!

Kesinlikle gün içerisinde öğle ve akşam yemeklerinde ana yemeği yemeden bir kase sebze çorbası için.

Akşam saatlerinde hafif besinleri tüketin.

Kansızlık sorunu yoksa ekmeği kepekli tercih edin. Tam buğday ekmeği ya da çavdarlı ekme de yenebilir.

İçecek tüketimi de büyük önem taşıyormuş. Şekerli içecekler yine kilo aldırıyor. Onun yerine en sağlıklı içecek suyu tercih edin.

Kıyafet alırken biraz sıkan giysileri alın ki hem zayıflamanıza öncü olsun hem de kilo aldığınızı hemen anlayın.

Porsiyonlarınızı küçültün fakat sağlıksız yağlı besinlerden yine uzak durun.


Yukarıdaki yöntemleri bende denemek istiyorum. Aslında hayatımızı bu maddelere göre şekillendirirsek sağlık açısından da çok iyi olacak!

Yorumlar